3/02/2015 06:18:00 PM

Wywiad z Emmą Wu, aktorką z Tajwanu.


EMMA WU/GUI GUI:

25-letnia piosenkarka i aktorka z Tajpej.

Debiutowała w 2006 roku jako członkini zespołu "Hey Girl".

Od tego czasu wystąpiła w kilku filmach, serialach i programach rozrywkowych.

Zyskała popularność w Korei po udziale w programie "We got married - global edition" razem z Ok Taecyeon z zespołu 2PM.

Facebook: Gui Gui





Cześć! Powiedz nam kilka słów o sobie.

Cześć, mam na imię Gui Gui, pochodzę z Tajpej, z Tajwanu. Jestem aktorką.

Początkowo śpiewałaś w zespole muzycznym, teraz skupiasz się głównie na aktorstwie. Która z tych dziedzin wydaje Ci się bardziej interesująca?

Uważam aktorstwo za dość zabawne i interesujące, jednak wciąż kocham śpiew i taniec. Nadal trenuję w tych dziedzinach i wkładam w to wiele wysiłku. Mam nadzieję, że moje marzenie się spełni i połączę te zainteresowania.

W internecie można znaleźć kilka twoich pseudonimów m.in.: Gui Gui oraz Ghost Emma. Skąd się wzięły? Jaka kryje się za nimi historia?

Gui Gui, ponieważ wszyscy moi przyjaciele tak mnie nazywają jeszcze od czasów liceum. Gui w języku chińskim oznacza ducha, natomiast moje angielskie imię to Emma. Tak więc Ghost Emma to połączenie tych dwóch słów.

W 2013 roku wzięłaś udział w programie "We got married - global edition" z Ok Taecyeon z zespołu 2PM. Jak wspominasz to przedsięwzięcie?

Projekt przyniósł mi wiele dobrych doświadczeń, a Ok Taecyeon jest bardzo miłym człowiekiem.


Utrzymujesz kontakt z Taecyeon, czy wasze drogi się rozeszły?

Wysyłam mu życzenia z okazji urodzin, a dzięki moim fanom zawsze jestem na bieżąco z tym co się u niego dzieje.

Uważasz, że bariera językowa utrudniała wam nawiązanie relacji?

Tak, czasami trudno było nam się porozumieć (przyp. tłum. Gui Gui i Taeceyong w programie porozumiewali się głównie po angielsku pomagając też sobie gestami.).

Czy po przyjeździe do Korei były jakieś trudne momenty? Coś Cię zaskoczyło, zdziwiło?

Kocham koreańską kulturę i stylu życia, zwłaszcza koreańską kuchnię. Przed przyjazdem zrobiłam dokładny research, więc nie spotkały mnie jakieś większe problemy.

Nawiązałaś przyjaźnie w Korei?

Tak, kiedy tam pracowałam znalazłam kilku przyjaciół.

Wizyta Emmy w Ihwa Mural Village

Co Ci się podobało najbardziej, a co najmniej w Korei?

Zasadniczo kocham wszystko w Korei, nie ma tam nic co mi się tak naprawdę nie podoba.

Co sądzisz o Korei? Jakie miejsca lub dania poleciłabyś spróbować?

Proponowałabym odwiedzić Hongdae. To dla mnie must-go miejsce w Korei bo uwielbiam zakupy.

Lubisz podróżować? Odwiedziłaś jakieś inne kraje w Azji lub Europie?

Uwielbiam i mam nadzieję, że któregoś dnia uda mi się odwiedzić Europę.

Gdzie się widzisz za kolejnych kilka lat, jakie są twoje plany i marzenia?

Liczę na szansę zagrania w jakimś filmie.

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas.

Bardzo dziękuję za wywiad, jestem naprawdę wdzięczna.




7 komentarzy:

  1. O rany, dzięki Ci!! Ja uwielbiam Gui Gui, jestem jej fanką od 2009 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze trafiłyśmy z wywiadem ^^

      PS. Chyba też zostanę jej fanką, Gui Gui to niesamowicie sympatyczna osoba :)

      Usuń
  2. Oj, niesamowicie sympatyczna! A na początku jej nie lubiłam bo byłam szczeniacko zazdrosna o jej kontakty z moim ulubionym Aaronem Yan na planie MIT, hahah XD Ale fakt, w tamtym okresie, jak na 19-latkę, była koszmarnie dziecinna. I głośna. Ale byłam nią tak zafascynowana, że w końcu zaczęłam ją lubić :P

    Szkoda, że troszkę krótki ten wywiad, no i jej odpowiedzi takie krótkie ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaron Yan <3 piiiissssssssk... obserwuje go tez na instagramie. zamieszcza filmiki z siłowni, polecam XD aha, odpowiedzi zwięzłe, jest zajęta :(

      Usuń
    2. Też śledzę na insta i fb :D

      Usuń
  3. Super post. Same tłumaczycie wywiady? // Sohee i Mitsuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, chociaż zazwyczaj jest łatwo, bo staramy się je, w miarę możliwości, przeprowadzać po angielsku ;)

      Usuń

Copyright © 2016 My Oppa's Blog , Blogger