8/21/2017 11:19:00 AM

Wyszukiwane słowa kluczowe - odpowiedzi

Statystki bloggera pozwalają nam zobaczyć po jakich hasłach znajdujecie naszego bloga. Niektóre są dosyć proste i szybko pozwalają wam znaleźć odpowiedź, np "my oppa's blog", część z nich doprowadza Was do konkretnych postów, a te na które nie znaleźliście odpowiedzi na naszym blogu prezentujemy w tym poście. Muszę przyznać, że niektóre są bardzo nietypowe, ale wszystkie w jakiś sposób związane w Koreą.

1. "Co oznacza gest kciuk i palec wskazujący" 




Jest to skrócona wersja pokazania "love". Chyba idziemy na łatwiznę. Zaczęło się od rąk nad głową, trzeba było się trochę wysilić.




Później już tylko dłonie. 


I teraz mamy "kciuk i palec wskazujący" :D 

2. "Drama koreańska gdy on zły ona dobra tytuł"

haha :D macie jakieś propozycje? W sumie to zależy od tego co oznacza "zły". Jest sporo dram gdzie główny bohater nie jest sympatyczny, taki bad boy trochę. Poniżej kilka propozycji: 




Nie muszę chyba mówić, że wszystko się w końcu dobrze kończy? :) 

3. "Romanse koreańskie i chińskie"

Do napisania nowego posta o dramach romantycznych przymierzam się już o jakiegoś czasu. Moja poprzednia lista nie jest aktualna. Oczywiście, to nadal dramy romantyczne, ale już nie moje TOP 5.

Jeśli chodzi o Chińskie to one są zwykle o wiele dłuższe i bardziej zagmatwane, więc nie oglądałam wielu. Mam swoje ulubione i z całą pewnością mogę polecić:

-> My amazing boyfriend
-> Boss and me

4. "My oppa instagram"

Tak, mamy konto na instagramie, nawet dwa :)

Oficjalne konto Oppy - link 


Prywatne konto Kasi - link 


5. "Koreańskie przepisy"

Dawno nic nie gotowałyśmy, ale na naszym blogu znajduje się kilka przepisów na koreańskie potrawy. Moja ulubiona to oczywiście bibimbap, ale najczęściej korzystam z dwóch naszych najprostszych przepisów.
Często robię gyeranppang i frytki ze słodkich ziemniaków. Oba przepisy są bardzo łatwe, nie trzeba brudzić wielu naczyń, a czas przygotowania jest krótki.



Jeśli macie jeszcze jakieś pytania dotyczące naszej działalności lub ogólnie Korei, zapraszamy do zadawania ich w komentarzach, na fejsie lub mailowo :)

5 komentarzy:

  1. Tak, mam jedno ważne pytanie! Kiedy będzie top 10 koreańskich dram?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ważne pytanie, ale tak trudno wybrać tylko 10 dram... :(

      Usuń
    2. O, mój błąd, zapisałam dopisać jeszcze jednego zera. TOP 100!

      Usuń
    3. 100 to co innego :D Na początek masz naszą listę na mydramalist http://mydramalist.com/dramalist/Nicu

      Chociaż część ocen trochę zawyżona ;)

      Usuń

Copyright © 2016 My Oppa's Blog , Blogger