2/24/2019 08:27:00 AM

Testujemy Borntree

Posty o kosmetykach nie pojawiają się u nas zbyt często, ale jeżeli już się pojawią to znaczy, że coś jest na rzeczy. Oczywiście używamy koreańskich kosmetyków, chociaż zazwyczaj kupionych w Korei, a nie w Polsce, ale rzadko robią na nas na tyle duże wrażenie żeby pisać o nich coś więcej. Tym razem będzie o marce Borntree, ale zanim do niej przejdziemy, szybkie wprowadzenie. 

Pod koniec grudnia dostałyśmy zaproszenie na KBeautyShow 2018 organizowany przez firmę Korean Unicorn Shop, zajmującą się dystrybucją koreańskich kosmetyków w Polsce (przede wszystkim własnie firmy Borntree). To było pierwsze takie wydarzenie organizowane przez tę firmę i jak na pierwszy raz wypadło nieźle. Spotkanie było oczywiście poświęcone koreańskiej pielęgnacji i kosmetykom. Czekało nas kilka wykładów na temat m.in. 10 stopniowego rytuału pielęgnacji  (tych którzy jeszcze o nim nie słyszeli odsyłamy do tego postu), walki z trądzikiem, masek w płachcie. Właściwie nie dowiedziałam się tam niczego nowego, ale odświeżyłam wiedzę i widziałam, że dla osób, które nie znają zbyt dobrze koreańskiej pielęgnacji sporo z informacji było nowością. 

cr: Korean Unicorn Shop, to epika odpowiedzialna za całe wydarzenie :)

Fajną sprawą na konferencji był sprzęt do badania jakości swojej skóry, w stosunku do swojego wieku (Hurra, moja skóra jest troszeczkę "młodsza" niż ja, więc trzymam się nieźle ;) ). Dostałam też w pakiecie informację o problemach  i porady dotyczące pielęgnacji.

Małym minusem było to, że zaprezentowano nam niewiele marek (2 lata temu byłyśmy na K-Beauty Poland i tam było wszystkiego dużo dużo więcej), ale wracając do głównego tematu. Na konferencji dostałyśmy do przetestowania kilka kosmetyków. Jako że impreza odbyła się pod koniec grudnia to oczywiście były Święta, potem Sylwester, więc tak naprawdę dopiero w styczniu sięgnęłam po nowe nabytki. Mijają 2 miesiące odkąd zaczęłam ich używać, więc czas najwyższy na recenzję. Do przetestowania dostałam krem mleczny Gold Milk Steam, serum wygładzające Gold Milk oraz krem przeciwsłoneczny Sunblocker Berry Essence 50/PA+++. Zacznijmy od kremu... nie przepadam za kremami i niestety ten też mi nie przypasował. Teoretycznie do każdego rodzaju skóry, w praktyce bardzo długo się u mnie wchłaniał i pozostawiał na twarzy nieprzyjemną tłustą warstwę. Po mniej więcej tygodniu dałam sobie z nim spokój.

Na szczęście poza kremem były też inne rzeczy, więc przejdźmy do przyjemności. Na początek serum, którym jestem zachwycona. Podobnie jak krem zawiera połączenie mleka koziego, oślego i tłuszczu końskiego i ponownie sprawdza się przy każdym rodzaju cery, ale tutaj to rzeczywiście prawda. Szybko się wchłania, naprawdę dobrze wygładza i nawilża twarz, z czystym sercem polecam. Za każdym razem kiedy go użyję moja skóra następnego dnia wygląda naprawdę bardzo dobrze. Używam regularnie i na pewno będę to robić nadal.

Kolejnym udanym produktem jest krem przeciwsłoneczny, który też bardzo przypadł mi do gustu. Jest lekki i nie zostawia tego paskudnego tłustego filtra i białej warstwy na twarzy, których nie cierpię. Dobry pod makijaż i już wiem, że przed wakacjami muszę dokupić kolejne opakowanie. Najlepszy krem przeciwsłoneczny jakiego używałam, a było ich dużo, bo walczę ze słońcem jak się da (wolę w lecie być całkiem biała niż czerwona jak burak :D). 

Poza skutecznością, plusem tych kosmetyków są opakowania. Mimo że czasami nie mogę się oderwać od tych ślicznych, uroczych koreańskich opakowań w kształcie zwierzątek, kwiatków, owocków itd. to jednak zazwyczaj stawiam na minimalizm. Opakowania Borntree właśnie takie są- proste, białe, bez zbędnych ozdobników. Malutki (ale bardzo malutki) minusik to to, że informacja o produkcje w języku polskim znajduje się tylko na kartonowym opakowaniu, więc kiedy je wyrzucę pozostaje mi szukać szczegółów tylko na stronie dystrybutora. Mały minus, bo zazwyczaj bez problemu zorientuję się, że to na co patrzę to krem, a nie na przykład tonik, ale czasami taka informacja z tyłu produktu się przydaje.

Podsumowując, czy polecam markę Borntree? Z 3 przetestowanych produktów, bardzo podobają mi się 2, więc jak najbardziej tak. Czy będę dalej używać ich produktów? Tak, kiedy mi się skończą te, to kupię sobie następne i z chęcią przetestuję też inne produkty tej marki.

Tyle z mojej strony, napiszcie mi czy znacie Borntree, a jeśli nie to jakie koreańskie kosmetyki polecacie?

3 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale ogólnie lubię koreańskie (jak i japońskie kosmetyki). Z tej marki mają ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś marki w szczególności? :) Borntree pozytywnie mnie zaskoczyło, nie tylko opakowaniami, w moim przypadku dobrze się sprawdza.

      Usuń
  2. A ja dostałam próbki krem mleczny i super się sprawdził, ja mam skórę suchą po normalną może temu mi spasował. Nie świeci mi się skóra po nim, ładnie się wchłonął i nie zostawił żadnej tłustej warstwy. Więc zamówiłam duże opakowanie na promocji akurat 49zł teraz kosztuje to aż grzech nie brać. I bardzo sobie chwalę żel 2w1, rewelacyjnie oczyszcza ale nie powoduje podrażnień a ja z tym wiecznie problem miałam. I zauważyłam mniej krostek i innych brzydkich rzeczy na skórze. Zapomniałam by o płatkach z różą to jest coś co warto mieć, esencja w płatkach dodatkowo jedna strona płatka złuszcza skórę a druga jest gładka i wygładza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Oppa's Blog , Blogger