4/15/2016 08:30:00 PM

Takie tam, z internetu.

Siedzimy teraz wszyscy w internecie, prawda? :D Pisałam już wiele razy, że umiejętne korzystanie z jego dobrodziejstw jest bardzo pożyteczne, pozwala uczyć się języka, szybko docierać do informacji z całego świata i w ogóle same wspaniałości. Przedstawiam Wam pierwszy wpis, w którym będę dzieliła się z Wami moimi znaleziskami. Jeśli sami znaleźliście coś ciekawego, bardzo proszę o komentarz lub maila, zamieścimy to w następnym "odcinku". 




Mam nadzieję, że go znacie :D Tu link do jego strony na mydramalist. Ponad 20 filmów, 10 dram, całkiem przyzwoity aktor, a poza tym całkiem sympatyczny człowiek. Na instagramie oczywiście selfie, ale też duuużo jedzenia, zdjęcia znajomych, rodziny oraz ciekawe podróże.



Koreańskie jedzenie. CODZIENNIE! Służy mi przede wszystkim jako inspiracja do ciągłego poprawiania swoich kompozycji oraz kulinarnych "zdolności".




Na pewno wiecie, że w Korei (bardziej niż w Polsce) popularne są filmiki, na których ludzie jedzą. Po prostu. Jedzą. Nic specjalnego nie robią. Czasami opowiadają coś o tym jedzeniu, co robili, w sumie mogą mówić różne rzeczy, ale nie to ma znaczenia. Chodzi o jedzenie. Jedzą.  밴쯔 jest bardzo popularny, dużo je, jest bardzo szczupły i zwykle wszystko popija mlekiem.
 



ochikeron (YouTube)

Kolejny kanał związany z jedzeniem. Tym razem gotujemy japońskie, urocze posiłki. Z tego kanału dowiecie się jak robić podstawy (np. gotować ryż w odpowiedni sposób), ale też możecie spróbować zrobić ryżowego Rilakkumę śpiącego pod kołdrą z omletu.



Redbubble (sklep)

Koszulki, dużo koszulek. Mnie urzekły te z sushi


oraz odzwierciedlające moje dramowe frustracje



서울시 (facebook)

Tę stronę udostępniamy często na swoim fejsie. Newsy z Seulu. Dużo informacji, mnóstwo pięknych zdjęć, warto obserwować.



Allure Korea (gazeta)

Coś dla czytających po koreańsku lub uczących się czytać. Warto trenować, a Allure może pochwalić się ciekawymi tekstami, które ozdobione są ładnymi zdjęciami. Ja często coś drukuję, wożę ze sobą i albo zaznaczam to co zrozumiałam, albo to czego nie zrozumiałam (zależy czego jest więcej :D) W porównaniu do innych gazet tego typu zawiera sporo treści.




Pierwszy odcinek za nami ;) Czekam na Wasze linki, oraz pytania jeśli czegoś szukacie lub jesteście zainteresowani jakimś konkretnym tematem.

4 komentarze:

  1. super, mukbang zdecydowanie dla mnie :D na słodkie posiłki jestem zbyt leniwa, ale popatrzeć zawsze można :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że człowiek jest na diecie :D chociaż może oglądając jak ktoś je nasycam się samym patrzeniem ;)

      Usuń
  2. "zaznaczam to co zrozumiałam, albo to czego nie zrozumiałam" tak bardzo :D
    dzięki za linki~ część pierwszy raz na oczy widzę - na pewno je dobrze wykorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam dwa kanały YouTube:

    Maangchi - koreańskie przepisy kulinarne
    oraz

    sweetandtastyTV - mini lekcje koreańskiego, ciekawostki, vlog podróżniczy itp.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Oppa's Blog , Blogger