10/24/2014 04:20:00 PM

Wywiad z Nikoliną Holuk, modelką agencji SPECTO


Nikolina Holuk

16-letnia modelka, która do swoich osiągnięć może zaliczyć wyjazd do Korei i występ w teledysku zespołu CN Blue.

Obecnie mieszka w Warszawie i dalej rozwija swoją karierę.

Instagram Nikoliny, oraz profil na stronie agencji modelek SPECTO.










Cześć, powiedz nam kilka słów o sobie.

Hej ;3 Jestem Nikolina, mam 16 lat, swoją przygodę z modelingiem zaczęłam dość wcześnie i przypadkowo, ponieważ nigdy nie chciałam być modelką, miałam kompleksy jak pewnie większość dziewczyn. Taką moją skrytą pasją jest aktorstwo i z tym bardziej chciałabym wiązać przyszłość. 

Jak zaczęła się Twoja przygoda z modelingiem?

To była bardzo śmieszna historia, ponieważ jak wspominałam stało się to przypadkowo. Pojechałam na wycieczkę szkolną do Warszawy do teatru i przy okazji wstąpiliśmy do Złotych Tarasów. Czas już powoli nam się kończył i na ostatnią chwilę biegłyśmy na zbiórkę, wtedy zatrzymał nas "booker" z pytaniem czy jestem modelką, ja zaczęłam się śmiać że nie, a on czy chciałabym być. Odpowiedziałam że nie wiem, on zaczął mi szybko opowiadać o tym na czym to polega, że nadawałabym się i żebym spróbowała i rzeczywiście miałam pierwsze zdjęcia, po czym wstawiłam je na max models gdzie odezwały się do mnie różne agencje z Polski i tak się znalazłam w mojej obecnej SPECTO. 

Jak to się stało, że trafiłaś jako modelka do Korei? Interesowałaś się wcześniej Azją?

Agencje mają to do siebie że wysyłają dziewczyny za granicę, więc tak się stało też ze mną, dostałam kontrakt w Korei :)

Co Cię urzekło w tym kraju?

Urzekła mnie kultura ludzi. Wszyscy są tam bardzo mili i uprzejmi.  

Czy "dzień z życia modelki" w Korei różni się od takiego dnia w Polsce?

Jasne że tak, tam całymi dniami jeździmy po castingach, bądź jak dostaniemy pracę to cały dzień spędzamy na planie, oczywiście weekendy i przerwy między castingami mamy wolne, ale na tym polega bycie tam :) W Polsce najczęściej dostajemy gotowe zlecenia.

zdjęcia z prywatnej kolekcji Nikoliny

Spotkały Cię jakieś zabawne przygody w Korei? Masz jakieś wydarzenia, o których nigdy nie zapomnisz?

Oczywiście :D Pierwszego dnia wyszłam do sklepu po jedzenie. Idąc było łatwo, za rogiem, ale wracając zgubiłam się i wszystko dla mnie wyglądało tak samo: każdy sklep, każdy napis, każda ulica taka sama. Dwie godziny nie mogłam znaleźć drogi, ściemniło się, było zimno i szukałam ludzi, którzy potrafią mówić po angielsku, ponieważ tam większość ludzi nie potrafi, no i ostatecznie znalazłam w barze kasjera, który w google maps znalazł mi dokładnie którędy mam wrócić ;33

A co sądzisz o jedzeniu? Próbowałaś tamtejszych specjałów? Wielu narzeka, że kuchnia koreańska jest zbyt pikantna.

Nie lubię próbować nowych rzeczy, więc nic nie spróbowałam, ale mam słabość do słodyczy i najlepsze były snickersy, są tam aż 3 smaki i np. ok. 6 smaków oreo! To był raj :D

Jak inne modelki reagowały na "modelkę Polkę" w Korei? Mamy nadzieję, że zawarłaś dużo nowych przyjaźni.

Niestety nie mieszkałam z Polkami, więc kontaktów z nikim nie utrzymuję, lokatorki miałam miłe chociaż czasem specyficzne.

Jak Ci się pracuje z Azjatami? Czy pojawiała się bariera językowa?

Na każdy casting i do każdej pracy jeździł z nami booker, który wszystko mówił i rozmawiał z nimi, my nie musiałyśmy się o to martwić, nawet dziewczyny, które nie znają angielskiego dawały radę.

Wystąpiłaś w teledysku bardzo znanego w Korei zespołu CN Blue. Możesz nam coś o tym powiedzieć? Zaprzyjaźniłaś się z muzykami?

To była dla mnie niesamowita przygoda, z całym zespołem nie pracowałam, tylko przy paru ujęciach miałam przyjemność zobaczyć się z głównym wokalistą i jest on bardzo miły i uroczy :))

W teledysku grałaś główną rolę. Złapałaś kontakt z odtwórcą męskiej roli, wydażyły się jakieś zabawne sytuacje na planie?

Nie wiem czy zabawne, ale było tam dużo kamer, dziennikarzy, bardzo dużo ludzi i niezbyt wiedziałam co się dzieje, starałam się robić swoje ;3

Zdjęcia z prywatnej kolekcji Nikoliny

Teraz wróciłaś do Polski. Planujesz powrót do Azji? Jakie masz plany na przyszłość? Może Japonia?

Prawdopodobnie odwiedzę Tokio bądź może Chiny, jeszcze zobaczymy co przyniesie przyszłość :)


Bardzo dziękujemy za poświęcony czas!

Bardzo mi miło, że mogłam podzielić się doświadczeniem :)



Nikolina wystąpiła w teledysku do piosenki "Can't Stop" koreańskiej grupy CN Blue:





5 komentarzy:

  1. ojeju jeju jeju *_* chciałabym byc w jej skórze... ajajajjaa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Głównym założeniem powstawania blogów jest dzielenie się wiedzą. Fajnie, że ten jest taki naszprycowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Super, że Ci przypadł do gustu. Mamy nadzieję, że będziesz do nas zaglądać :)

      Usuń
  3. Ciekawy wywiad, można się z niego dowiedzieć naprawdę interesujących rzeczy.:) Na studiach również dorabiałam sobie jako modelka w stolicy i bardzo mile wspominam tamten okres. Jeśli dana dziewczyna reprezentuje sobą coś więcej niż tylko piękny wygląd, to ma sporą szansę zrobić dużą karierę. W Warszawie działają bowiem nie tylko agencje modelek, ale również agencje hostess i anomatorek. Hostessy do wynajęcia potrafią zarobić naprawdę sporo, promowanie konkretnych marek bądź firm bywa więc bardzo opłacalne.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My Oppa's Blog , Blogger